V rychlostech nad 120 to určo bude cítit v řidítkách. U krosek a ostrých endur je to jedno ale na našich motkách


 . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr  43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr  43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Kůůrňa, to aby se nám nepořezaltotr píše:Radas->sis nevšiml, že Radek má ostré enduro?

Tak to mi řekni, jakej máš grif na odlepení pneu od ráfku na těch širokých motardech?radas píše:U xka i Rka to vyměníš , tam jde o gryf a vercajk
 Docela rád bych zjistil jak na to
 Docela rád bych zjistil jak na to   . Skákal jsem na tom a nic, zkoušel jsem to dát do svěráku, jenže na to je svěrák úzkej....
 . Skákal jsem na tom a nic, zkoušel jsem to dát do svěráku, jenže na to je svěrák úzkej....  
 
   
   
  
mnoo panáčku, v teniskách to neušlapešRadek píše:Tak to mi řekni, jakej máš grif na odlepení pneu od ráfku na těch širokých motardech?radas píše:U xka i Rka to vyměníš , tam jde o gryf a vercajkDocela rád bych zjistil jak na to
. Skákal jsem na tom a nic, zkoušel jsem to dát do svěráku, jenže na to je svěrák úzkej....
 pořádné cukle to chce.
  pořádné cukle to chce. 
  
  Sem myslel že máš R-důro
 Sem myslel že máš R-důro 
 
 
 . Nakonec se mi to povedlo tak, že jsem do prázdné pneu dal lehce nafouklou duši, pak jsem jí lehce povytáhl v místě ventilku, prostčil skrz díru v ráfku (pojistil matkou) a až potom jsem začal montpákama nasazovat pneu na ráfek.
 . Nakonec se mi to povedlo tak, že jsem do prázdné pneu dal lehce nafouklou duši, pak jsem jí lehce povytáhl v místě ventilku, prostčil skrz díru v ráfku (pojistil matkou) a až potom jsem začal montpákama nasazovat pneu na ráfek. 
  
 nic lepšího neznám
 nic lepšího neznám   
  
 . Zkusil jsem si to rovnou 2x a podruhé to už bylo znatelně rychlejší. Postup naprosto stejný jako u předního kola. Nejhorší bylo tu gumu od ráfku odrazit...
. Zkusil jsem si to rovnou 2x a podruhé to už bylo znatelně rychlejší. Postup naprosto stejný jako u předního kola. Nejhorší bylo tu gumu od ráfku odrazit...  , jen teda ráfek dostal dost zabrat, ale tak mám pro tento účel starý obouchaný, tak je to stejně jedno.
 , jen teda ráfek dostal dost zabrat, ale tak mám pro tento účel starý obouchaný, tak je to stejně jedno.
 co takhle manuální zručnost?na mašině jsem si udělal zatim vše sám, ale přezutí motordových kol...to je fakt náser...
 co takhle manuální zručnost?na mašině jsem si udělal zatim vše sám, ale přezutí motordových kol...to je fakt náser...  .
 .
 
  . Až budu přesvědčenej o tom, že jsem schopnej si tu duši v terénu vyměnit, tak pak se na to taky vykašlu a budu jezdit zase do pneuservisu
. Až budu přesvědčenej o tom, že jsem schopnej si tu duši v terénu vyměnit, tak pak se na to taky vykašlu a budu jezdit zase do pneuservisu 
Zdar,Radek píše:Tak to mi řekni, jakej máš grif na odlepení pneu od ráfku na těch širokých motardech?radas píše:U xka i Rka to vyměníš , tam jde o gryf a vercajkDocela rád bych zjistil jak na to
. Skákal jsem na tom a nic, zkoušel jsem to dát do svěráku, jenže na to je svěrák úzkej....

 ). Přední jsem celkem v klidu přezul doma a u zadního jsem usoudil, že bude lepší, když si zajedu do servisu a než to udělají, tak se alespoň podívám na nové kalhoty...
 ). Přední jsem celkem v klidu přezul doma a u zadního jsem usoudil, že bude lepší, když si zajedu do servisu a než to udělají, tak se alespoň podívám na nové kalhoty... . Zadní kolo dělali 40 minut!!! A ne že by se na to vrhli až po půlhodině. Prostě se s tím srali takovou dobu. Další šok byl když si za práci řekli 180Kč
 . Zadní kolo dělali 40 minut!!! A ne že by se na to vrhli až po půlhodině. Prostě se s tím srali takovou dobu. Další šok byl když si za práci řekli 180Kč   . Když k tomu přičtu 15 min cestu tam a 15 zpátky, tak jsem celkem na 70 minutách ztráty času (to nepočítám naftu, co jsem projel) a o 180Kč chudší...
 . Když k tomu přičtu 15 min cestu tam a 15 zpátky, tak jsem celkem na 70 minutách ztráty času (to nepočítám naftu, co jsem projel) a o 180Kč chudší...  
 
 . Jezdím jinak tady 5min od baráku, je to hned a za 80kč/kolo.  Ale je to klasický pneuservis a s 2 haltrama v zadním kole by asi měli trochu problém
 . Jezdím jinak tady 5min od baráku, je to hned a za 80kč/kolo.  Ale je to klasický pneuservis a s 2 haltrama v zadním kole by asi měli trochu problém  
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 19 hostů