vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.
Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.
Taky jsem vždyčky tvrdil že jit dolu se nedá ale na R1 to bylo od 160 km nornální cestovní rychlost. Tak že když jsem se jel projet , tak to bylo většinou hodně přes 2 kila!!!
Tak jsem zjistil že se mám rád a na těchto silnicích- samá díra , šterk a hlavne , otáčejících aut a traktory kde nemaj ,odbočování bez blinkru ... atd. jsem měl dost!A tak botahej zas nejsem abych mohl bejt každej tejden na okruhu.
A když jen položiš R1 - naštestí se mi to nestalo tak jeto kurevsky drahy!
A teď s XT - když to jen položíš tak tomu nic "není" - zatím jsem to ještě nepoložil
Cestovní rychlost je něco přes kilo,krásně si vychutnáš zatačky a jeste rychleji než na R1.
Je to přesně na ty naše silnice a jak se vyblbnu a relativně v malé rychlosti je prostě bomba!!
Blbcům na silnicích se nevyhneš ale zas máš na XT mnohem menší rychlost takže vetší šanci na přežití a když už tě hodně naserou tak to vezmeš třeba po polní cestě ale XT snese snad všechno!!!
A tak proto MOTARD
dnes již 100 km najeto a dnes jsem zaroven malem položil poprvý XT ... ale moje blbost..
prední guma v pravouhlé zatacce kterou jsem bral až na stupačku podklouzla ale nastestí jsem ustál..
již mám na pneu cca 700km tak bych se chtel s vámi podelit.
jak jiz bylo psano delají se 2 smesi jedna zavodni druha na bezne jezdení daji se od sebe rozeznat na první pohled tím že tecka pro predvivazeni pro ventylek u zavodni verze je žlutá a ta na bezne jezdeni s homologací je červená ja jsem koupil obe s homologací tety cervene
první poznatky asi po 1km byly šíleny hned jsem to otocil a jel jsem domu pneu meli strasne moc chloupku od vyroby a na nich jsem se s motorkou doslova pral... tak jsem vzdal stojany a smírkem jsem obrousil obe pne od chloupku.. zabralo mi to priližne hodinu ale vysledek se hned dostavil motorka hned zacala poslouchat a lehce se překláněla. jen přední pri dobrždování mela tendenci jit do smyku prece jen se zadek zajízdí rychleji. a k tomu předku a zajíždení motorka se od 130km/h rozkmitávájí řídítka tet už je to znatelně lepší. myslím si že dokonale zajetá bude práve tehdy kdy bude zadní dokonale mrtvá a to se stane přibližně při 3000km ... nejvíc ji ale likviduje jízda ve 2...
co ale můzu říci k zadní pneu je to že jsem se naucil s XTčkem driftovat verte nebo ne jde to !!!
staci pri nájedu do zadácky pořádne naklopit a pak jen opatrne s nohou na zemi vzít za plyn a motorka jde kásně do kontrolováného driftíku..
tet terén.... ač nejsem moc veliky bahnák občas jsem motorku protáhnul po polní , lesní ceste a musím uznat že jsem od ni takové výkony nečekal jiste to není jako na drapákách ale záber je slušny dokonce i na promočené trávě dost slušný zaber.
jeste musím trosku varovat před zajíždení zadní pneu opálením ... tím že jse pneu znatelne mekka má tendenci se vytrhávat tak pozor...
toto jsou mé poznatky k H. K73 pokud se mé zkušenosti nejak zmení s dalsím najezdem doplním..