 . Absolvoval sem s ním celé Norsko. Na dálnicích naprosto luxusní a to jezdím v motocrossové přílbě s brýlemi cca do 130km/h.  Oproti původnímu plexi je to opravdu znát a jízda je komfortnější a vítr necloumá s hlavou. Problém s přehledem minimální akorát ve městech je třeba dávat větší pozor protože si občas zakryjete brzdová světla aut před vámi
 . Absolvoval sem s ním celé Norsko. Na dálnicích naprosto luxusní a to jezdím v motocrossové přílbě s brýlemi cca do 130km/h.  Oproti původnímu plexi je to opravdu znát a jízda je komfortnější a vítr necloumá s hlavou. Problém s přehledem minimální akorát ve městech je třeba dávat větší pozor protože si občas zakryjete brzdová světla aut před vámi  . V terénu se díky předkloněnému štítku můžete ve stoje více předklonit, o původní plexi sem párkrát drbnul a tady se mi to nestalo. Ještě musím říct že za deště vám tolik nestříká na na helmu a střed těla + bych řekl že méně prší na navigaci. Mám 173 cm a tenerku mám v originální výšce. Musím říct že Carlos odvedl vážně skvělou práci. Díky moc za něj
 . V terénu se díky předkloněnému štítku můžete ve stoje více předklonit, o původní plexi sem párkrát drbnul a tady se mi to nestalo. Ještě musím říct že za deště vám tolik nestříká na na helmu a střed těla + bych řekl že méně prší na navigaci. Mám 173 cm a tenerku mám v originální výšce. Musím říct že Carlos odvedl vážně skvělou práci. Díky moc za něj   
   
  

 . Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např.
. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. 





 , uvidim jak bude čas a hlavně přes zimu a zkusim vyrobit ještě vyšší štítek, jen nevim jak to bude vypadat, tenhle my přijde tak akorát. No uvidíme
 , uvidim jak bude čas a hlavně přes zimu a zkusim vyrobit ještě vyšší štítek, jen nevim jak to bude vypadat, tenhle my přijde tak akorát. No uvidíme 
 ) Lukáš Kunc
) Lukáš Kunc