Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007

Vše o jednobuchu XT660.
slon
Příspěvky: 3
Registrován: sob 07. bře 2009 1:23:33
Bydliště: Jamné u Jihlavy

Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007

Nový příspěvek od slon » čtv 20. srp 2009 22:39:08

Zdarec lidičky.Nevědomky se mi podařilo kamenem z polní cesty prorazit levé víko motoru u xt 660R r.v. 2007.Je to asi 3mm prasklina a při postaveni na boční stojan mi z toho kape olej.Lze to zavařit,zalepit,nebo je nutná výměna víka.Dík za radu.
poškození víka.JPG
Online
Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2622
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Napiš "660" bez uvozovek: 505
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Sdělení od administrátora

Příspěvek od Radek » čtv 23. bře 2023 15:41:08

Zdar,

vím, že to je trochu mimo téma, ale hosting je třeba z něčeho platit :P. Rád bych vám představil web motopripravky.cz, kde najdete naše moto nářadí vlastní výroby. Vyrábíme např. vyvažovačky kol, zouvačky, narážeče gufer předních vidlic (XT660 má rozměr 43 mm), klíče na zadní tlumiče a spoustu dalšího.

Návštěvníci fóra XT660 mohou použít slevový kód 54115079 na 5 % z ceny dolů.

Přejít na web motopripravky.cz

Uživatelský avatar
totr
Příspěvky: 1329
Registrován: pon 31. bře 2008 20:24:35

Re: Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007

Nový příspěvek od totr » pát 21. srp 2009 10:47:58

Slon->Určitě bych v takovém případě nekupoval nové víko. Dvousložkovým lepidlem (tzv. tekutým kovem) bych to zalepil.

slon
Příspěvky: 3
Registrován: sob 07. bře 2009 1:23:33
Bydliště: Jamné u Jihlavy

Re: Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007

Nový příspěvek od slon » pát 21. srp 2009 16:43:44

totr píše:Slon->Určitě bych v takovém případě nekupoval nové víko. Dvousložkovým lepidlem (tzv. tekutým kovem) bych to zalepil.
Ok.Dík za radu jen dotaz zda to lze zalepit když motorku položím na pravej bok,aby netekl olej a po očištění to zalepím,nebo musím demontovat víko z motoru?
Slon

skautik
Příspěvky: 50
Registrován: ned 07. čer 2009 21:00:15

Re: Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007

Nový příspěvek od skautik » pát 21. srp 2009 19:29:14

lepsi by byla demontaz, nicmene pok motorku na nejakou dobu opres na druhou stranu - urcite ji nepokladej, pak by to melo jit. zaklad je poradne odmastit, kolem praskliny zrdrsnit a pak pouzit ten tmel.

ja bych viko sundal, vrtakem odpovidajiciho prumeru bych vyvrtal v prasklem miste dirku a zalepil

Uživatelský avatar
totr
Příspěvky: 1329
Registrován: pon 31. bře 2008 20:24:35

Re: Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007

Nový příspěvek od totr » pát 21. srp 2009 20:26:24

Demontáž by byla asi lepší. Ale možná bych zkusil napřed jen z venku - tím se nic nezkazí, když by to nebylo dobré, tak lepidlo lehko odbrousíš. Kdysi jsem tak zalepil nádrž a drží dodnes.

Uživatelský avatar
Ninjaman
Příspěvky: 135
Registrován: sob 02. kvě 2009 21:59:56
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007

Nový příspěvek od Ninjaman » ned 10. led 2010 13:08:24

"Tekutý kov" bych použil jako výbornou nouzovku někde na cestách. Ale jinak bych určitě raději dekl sundal (jediné co se může posrat je těsnění - nemělo by zas tolik stát) a nechal zavařit u někoho kdo vaří hliník. Taková dirka je pro něj práce na 10minut a ty budeš mít jistotu, že to nezačne znova téct..

PS: Vím, že je to starej příspěvek, ale co kdyby to ještě neměl zalepený :mrgreen:
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
Radek
Administrátor
Příspěvky: 2627
Registrován: pát 14. bře 2008 17:58:00
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007

Nový příspěvek od Radek » ned 10. led 2010 13:55:48

já bych u takové drobnosti víko nesundaval. Na cestě bych to zalepil tim dvousložkovym tmelem a doma bych to zalepil tekutym kovem. Jak psal totr, zavařit to můžeš vždycky... A pořídil bych si kryt motoru :) :yes:

slon
Příspěvky: 3
Registrován: sob 07. bře 2009 1:23:33
Bydliště: Jamné u Jihlavy

Re: Proražené levé víko motoru xt 660 r 2007

Nový příspěvek od slon » čtv 04. úno 2010 19:18:34

Víko jsem nakonec nesundával a dle dobré rady jsem použil tekutý kov.Po hodině jsem ji jel projet a dodneška to drží.Takže vřele doporučuji.Levné , rychlé a spolehlivé.Přesto kryt pod motor letos koupím.
Slon

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 17 hostů